سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گمشده
دوشنبه 91 مهر 24 :: 9:15 عصر ::  نویسنده : گمنام

                                                     بسم ربّ الشهداء

 

                                                        تحلیلی مهم :


                                                دیده بانی فتنه جدید (1 )


                                 « صدور رمز کودتا برعلیه دولت عدالت توسط BBC »

برای بررسی جنگ نرم تمام عیار دشمنان در این برهه و رصد مراحل فتنه جدید ، دیده بانی رسانه های بیگانه و به خصوص رسانه ی دولت خبیث انگلیس « بی بی سی » بسیار کارساز می باشد.

فراموش نکنیم که در کودتای بیست و هشت مرداد ، شیطان استعمارگر انگلیس رمز این کودتا را از بخش فارسی همین بنگاه خبری صهیونیستی منعکس کرد ، بنابراین چند ماه رصد این رسانه و دیگر خواهرزادگانش را از نظر می گذرانیم تا کشف رمز فتنه جدید کرده و مراحل این فتنه را بشناسیم :

1 - هدف اصلی فتنه سیاسی اقتصادی ؛ شبیه سازی معکوس انقلاب اسلامی بر علیه خودش :

دشمنان بنابر آنچه که خود بارها از آن سخن گفته اند هدفشان شبیه سازی اعتراضات انبوه مردمی مانند انقلاب اسلامی و یا تحرکات مردمی در منطقه می باشد تا بتوانند نقشه ای را که در فتنه 88 ناکام ماند جبران کنند چنانچه در رسانه های ایشان می خوانیم :

رویترز : کوهن : « هدف ما ( از تحریم ها ) تحت تأثیر قرار دادن تولید ناخالص داخل ایران نیست بلکه هدف ، تحت تأثیر قرار دادن محاسبات سیاسی این کشور است . » ( 91/6/23 )

بی بی سی :

افزایش فشارهای اقتصادی ، باعث تغییر در الگوی حرکت های اعتراضی در ایران می شود ، ممکن است به جای معترضان سیاسی بعد از انتخابات که از قشر متوسط بودند ، معترضان اقتصادی از طبقات پایین به میدان بیایند. »( 91/5/9 )

بی بی سی : شرمن نماینده دموکرات کنگره آمریکا :

«ما مایل به سقوط رژیم ایران به شکل سقوط شاه با حضور میلیونی مردم در خیابان های تهران هستیم و این سناریویی است که تحریم ها قصد به وجود آوردنش را دارد. » ( 91/5/14 )

صدای آمریکا : سخنگوی وزارت خارجه ( رژیم جعلی ) اسرائیل :

« اگر بخواهیم از جنگ و درگیری نظامی پرهیز کنیم ، تحریم های اقتصادی سنگین تری باید إعمال شود . » (91/7/13 )

 

2 - بزرگنمایی رسانه ای تحریم ها و هراس انگیزی از عواقب مقاومت :

وقتی که تحریم ها با مدیریت خوب مسئولان ناکارآمد شد اینبار « بی بی سی » و دیگر رسانه های همسویش رمز مرحله ی بعدی عملیات را با این خبر سازی ها - که متأسفانه خوراک بیشتر آنها در داخل فراهم می شود - ، با همراهی پیاده نظام جنگ روانی و اخلال گران بازارصادر می کند :

بی بی سی :

عبدالله نوری : « در مورد عواقب پافشاری حکومت بر ادامه برنامه هسته ای هشدار داد و پیشنهاد کرد در این مورد رفراندوم برگزار شود. »

( 91/4/22 )

بی بی سی :

« هشداراسدالله عسگر اولادی نسبت به عواقب سقوط ارزش ریال ایران : قحطی نزدیک است - شش ماه دیگر - !!! » ( 90/11/1 )

بی بی سی :

مهرداد عمادی (مشاور اقتصادی اتحادیّه اروپا ) : « مهرماه در ایران ، گرسنگی در سطح کشورهای صحرای آفریقا خواهیم داشت . »

( 91/1/22 )

3 - نشاندن دولت در جایگاه متهم اصلی :

بعد از فرا رسیدن ضرب الأجل اغتشاش اقتصادی و با التهاب قیمتی در نیازهای مردم که « بی بی سی » از قبل رمز آنرا صادر کرده بود حال باید دولت جمهوری اسلامی ایران که سیاست های مقاومتی نظام اسلامی را دنبال می کند مقصر اصلی معرفی شود :

کانال 1 : امیر طاهری ( کارشناس و روزنامه نگار ) :

« ما باید القاء کنیم فشارهای اقتصادی ناشی از سیاست های غلط جمهوری اسلامی است نه به خاطر تحریم های اقتصادی !!! » ( 91/5/10 )

بی بی سی : هبلاری کلینتون :

« دولت ایران تصمیماتی اتخاذ کرده که هیچ ربطی به تحریم ها ندارد و این تصمیمات بر اوضاع اقتصاد ایران اثر گذاشته است . » ( 91/7/13 )

بی بی سی :

هاشمی با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت گفت : « مجموعه ای از عملکردها و سیاست ها ، ایران را به " اقتصاد مقاومتی " رسانده است . » ( 91/5/16 )

بی بی سی :

« علّت گرانی و تورم در ایران ، خالی بودن خزانه دولت و تأثیر تحریم هاست . » (91/7/11 )

 

بی بی سی : هاشمی رفسنجانی :

« این وضع که تمام فرهیختگان و دلسوزان کشور ناراضی باشند قابل دوام نیست . » ( 91/7/11 )

4 - ارائه ی راهکارهای انحرافی توسط دشمنان و ابراز مقصود اصلی از فشارها :

دشمنان مقارن مقصر نشان دادن دولت به دلیل دنبال گیری شعارهای انقلاب با باغ سبز نشان دادن های دروغین راهکارهای تحمیلی خود را حتّی از زبان عناصر داخلی اینگونه ارائه می دهند :

بی بی سی :

« برای حل مشکلات ایران انتخابات آزاد با حضور ناظران برگزار کنید تا مشکلات اقتصادیتان حل شود . »

( 91/7/14 )

العربیة : هیلاری کلینتون :

« در صورتی که ایران در مذاکرات هسته ای همکاری کند ما قادر هستیم مشکل تحریم های اقتصادی آن را حل کنیم . » ( 91/713 )

اسکای نیوز: نوری زاده :

« اگر کارشناسان اقتصادی روی کار نیایند و سیاست نظام درباره برنامه هسته ای تغییر نکند وضع اقتصادی بدتر خواهد شد. » ( 91 / 7/11 )

بی بی سی : هاشمی رفسنجانی :

« کشور باید توسط رهبری به مسیری که از " از اول بوده " برگردد و ماهم حاضر هستیم در خدمت ایشان - اگر بخواهند - کمک کنیم . »

( 91/91/7/17 )

شبکه من وتو :

« اگر ایران دین را از سیاست جدا نکند ، نمی تواند بهبودی اقتصادی پیدا کند. » (91/7/12 )

العربیة :

نوری زاده : « اگر موسوی که تجربه 8 سال جنگ و اداره امور را دارد رئیس جمهور بود ، امروز شاهد بروز چنین وضع اقتصادی در کشور نبودیم . » ( 91/7/13 )

 

تغییر فرماندهی فتنه در داخل / اقدام مشکوک انسداد میدان شهدای تهران :

در این میان اغتشاش محدود بازار تهران که زیر بنای فشارهای زیادی به دولت شده است و تا مرز تعطیلی هدفمندی یارانه ها پیش رفته و طرح سؤال از رئیس جمهور را نیز بهانه شده است خودجای تأمل بیشتری دارد به خصوص که « گنجی »عامل فراری فتنه 88 حضور جریان سبز در این اغتشاش محدود را منکر شده :

بی بی سی : اکبر گنجی :

« اعتراض در بازار تهران ، کار جنبش سبز نبوده چراکه هیچ یک از گروههای اپوزسیون توانایی تظاهرات را ندارد. » ( 91/7/18 )

در صورتی که برای جنبش مرده ی سبز که بارها تلاش کرده تا حضوری خیابانی پس از شکستش داشته باشد این انکار جای سؤال دارد و می تواند نشانه ی تغییر فرماندهی فتنه و هدایت آن از داخل باشد و فراخوان رژیم جعلی صهیونیستی هم گویای این سخن می باشد.

بی بی سی :

« وزیر خارجه ( رژِیم جعلی ) اسرائیل از کشورهای غربی خواست که از ایرانیان معترض حمایت همه جانبه مالی و دیپلماتیک کنند. »

( 91/7/14 )

لازم به یادآوری است که در این برهه همدستی عناصری از داخل در احتکار و بازار سیاه سازی بعد از کاهش حداکثری نقش نظارتی دولت بر بازار با مصوبات مجلس و امثال آن و از طرفی حرکت هایی چون بستن خیابان ها به بهانه ی عمران شهرداری ها قابل تأمل است .

در شهری چون تهران که ترافیک بحرانی دارد اگر کسی کمترین اطلاع از « پدافند غیر عامل » داشته باشد بستن « میدان شهداء» در این برهه به جای یک تصمیم منطقه ای و در حیطه ی شهرداری تهران باید به عنوان یک مسئله ی امنیتی در شورای تأمین استان بررسی شود به خصوص که اینبار دشمن بر آن است که اغتشاش را به پایین شهری ها بکشاند و چه نقطه ای مناسب تر از میدان شهدا که یادآور 17 شهریور می باشد ، چراکه ما از این قبیل مدیریت های شهری مشکوک در فتنه 88 هم دیدیم مثل عدم جمع آوری زباله ها که سوخت اغتشاشات شده بود و عملکرد دیر هنگام آتش نشانی ها و ...

مرحله ی جنگ احزاب و نزدیکی شکست اساسی ائتلاف دشمنان داخلی وخارجی :

حضرت امام خامنه ای که تا قبل از این شرایط کشور را چون شرایط « بدر و احد » می دانستند در دیدار با روحانیان و طلاب خراسان شمالی شرایط امروز را چون « جنگ احزاب » دانستند که ؛ « منافقان » و « مؤمنان ضعیف » دستور عقب گرد می دادند ولی ایشان چون همان جنگ که با پیروزی و فرار دشمن منجر شد تنها راه پیروزی و تسلط بر مکر دشمنان را حرکت « قدرتمندانه » در همان مسیر دانستند .

با توجه به اینکه استقامت و بی اعتنائی مؤمنان به پیام « بازگشت » منافقان ومرعوبان ، منجر به از هم پاشیدگی شیرازه کفار و مشرکان ومنافقان و یهودیان ستیزه جو شد و پس از آن دشمنان دیگر توان بازیابی نیافتند و طلیعه ی فتح مکّه پدیدار شد حال نیز با گذر از این پیچ تاریخی ، نوید پیروزی نهائی گوش نواز است به خصوص که در شرایط سختی که منافقان می خواهند آنرا « بحرانی » جلوه دهند مراکز آماری جهانی خود گواه پیشرفت ایران می باشند :

اکونومیست :

« تولید ناخالص داخلی ایران تا سال 1395 بیش از دوبرابر افزایش می یابد . » ( 90/11/17 )

رویترز :

صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد که ایران در سال جاری نزدیک به دو و هشت دهم درصد تولید ناخالص داخل مازاد بر بودجه داشته باشد. » ( 90/11/17 )

بی بی سی :

صندوق بین المللی پول : « با وجود تحریم ها ، اقتصاد ایران سال آینده رشد خواهد کرد. » ( 91/7/19 )

گویا زمزمه ی « بازگشت » مروجان « ما نمی توانیم » و ولع ایشان برای دستیابی مجدد به قدرت بی ارتباط با نویدهای پیشرفتی که نتیجه ی کارکرد دولت عدالت بوده است ، نمی باشد و می خواهند آثار کارکرد خدمات دولت نهم ودهم در شکوفائی اقتصادی را که مراکز مطرح جهانی به آن اعتراف کرده اند را با تسلط بر دولت آینده به نام خود تمام کرده و حال نیزبا ایجاد التهابات ظاهری بازار و به کمک عوامل خود ، دولت را ناکارآمد جلوه داده تا با طرح سؤال و زیر سؤال بردن کفایت دولت ، به خیال خود پایان مفتضحانه پیش از موعد آنرا دنبال کنند ولی در این محاصره جنگ احزابی نیز به یاری خدا پیروزی از آن مقاومان این جبهه و رسوائی منافقان و شرمندگی مؤمنان سست عنصر را به دنبال خواهد داشت .

مسعود شفیعی کیا

91/7/22

( سال تولید ملّی و حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی )

 

 




موضوع مطلب :

آرشیو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پیوندها
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 118772



>